Salg, Indkøb og Direktør
Kundeopfølgning & service, markedsføring, indkøb og hvis du simpelthen ikke ved hvem du skal spørge, så ringer du bare til Jacob.
- E: jacob@office2go.dk
- T: (+45) 24 42 11 32
Logistk & Montør
Tobias er vores logistik ansvarlige og træder til når vi skal bruge flere montører. Tobias tager sig også af dette hvis du har et problem med de møbler du har fået. Du ringer du bare til Tobias og så fikser vi det.
Montør
Nicklas er typisk den du møder når der skal monteres møbler – han hjælper gerne hvis du har udfordringer og løser langt de fleste problemer på stedet med et smil :)
Økonomi
Lone tager sig af vores økonomi, debitors og kreditors – hvis du har et spørgsmål om dette, ringer du bare til Lone.
- E:info@office2go.dk
- T:(+45) 52 10 10 20
Arbejdsmiljørådgiver/ergoterapeut
- E:elt@innodane.com
- T:(+45) 31 40 91 10
Maskot
Ella er vores søde maskot – Hvis hun er med på kontoret, vil alle blive mødt af en glad hund. Opkaldt efter Ella Fitzgerald :)
Spørgsmål? Ring til os på
Telefonen er åben hverdage kl. 8-22 og lørdag 9-18
Office2go A / S
Smedeholm 8
2730 Herlev
CVR: 33883498
E-mail: info@office2go.dk
Phone: (+45) 88 82 70 05
Showroom åbningstider:
Mandag til Fredag 10-16
Lørdag 9-13
(ring hvis du ikke kan indenfor vores normale åbningstider og vi finder en løsning)
Bank information (Vi bruger Jyske Bank):
Reg no: 5018
Account No: 1274692
IBAN number: DK6150180001274692
SWIFT address (BIC address): JYBADKKK
Du kan kontakte os på Telefon: 88 82 70 05 (kl. 9-17 på hverdage og 9-13 på lørdage) eller på mail på info@office2go.dk, som vi besvarer inden for 24 timer i hverdage. Udenfor normale åbningstider vil vi prøve at svare så hurtigt som muligt :)