Salgs- og leveringsbetingelser – Erhverv

Faktura

Hvis du vælger at få en faktura har du normalt 8 dages betalingsbetingelse, hvis ikke andet er aftalt. Du skal dog være opmærksom på at Office2go kan vælge at videresælge fakturaen til Omiveta Finans cvr.: 36546395.

Salgs- og leveringsbetingelser – Privat

Salgs- og leveringsbetingelser  – Privat

Office2go.dk A/S 
Transformervej 29, 2860 Søborg
Cvr. nr. 33 88 34 98
Tlf. nr. 88 82 70 05

Ved køb af varer hos Office2go.dk A/S, herunder ved køb direkte på Office2go.dk A/S’ adresse, via www.office2go.dk (”Hjemmesiden”) eller ved andre former for køb af varer af Office2go.dk A/S, tiltrædes samtidig Office2go.dk A/S’ salgs- og leveringsbetingelser (”Salgs- og Leveringsbetingelser”), som anført nedenfor.
Disse betingelser gælder kun ved erhvervskøb.

Bestilling

Du kan foretage dit køb ved at gå ind på www.office2go.dk. Du kan også købe direkte ved at besøge os på en af vores adresser, hvor du bliver hjulpet til at købe dine varer via Hjemmesiden. Du kan enten betale direkte via Hjemmesiden, eller vi kan udstede en faktura.

Alle de oplyste priser er som udgangspunkt både ekskl. Moms og inklusiv moms, idet priserne inkl. moms står i parentes. Priserne er dagspriser og der tages forbehold for trykfejl i tekst og priser.

Når du handler med Office2go A/S indgås aftaler på følgende sprog:

  • Dansk
  • Engelsk

Sådan handler du hos www.Office2go.dk 
For at foretage et køb på www.office2go.dk skal du igennem 5 trin.

1. Find den eller de varer du ønsker. og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen;
2. Vælg forsendelses/betalingsmåde;
3. Indtast dine personlige oplysninger;
4. Godkend vores forretningsbetingelser; og
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og send bestilling.

Betaling

På www.office2go.dk kan der betales med:

Dankort (0,95 % af købsbeløbet)

Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express (0,95 %  af købsbeløbet)

Betaling via bankoverførsel: Jyske Bank: 5018 – 1274692

Beløbet hæves først på kortet, når varerne sendes fra Office2go eller varerne er hentet på en af Office2go’s adresser. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, der er godkendt ved købet.

Fragt/Levering

Hvis du vælger at få dine møbler leveret, tager vi et gebyr for levering. Gebyret afhænger af, hvor langt vi skal køre, og hvor stor en volumen varer det drejer sig om. I forbindelse med bestillingsprocessen bliver beregnet et leveringsgebyr.

Ved bestilling har du følgende fire afhentnings- eller leveringsmuligheder:

  1. Afhentning på vores adresse
    Afhentning er gratis og kan ske fra vores showroom på Transformervej 29, 2860 Søborg. Afhentning kan kun ske inden for showroomets åbningstider. Showroomets åbningstider kan findes på Hjemmesiden.
  2. Levering førstkommende onsdag eller fredag
    Koster vores leveringsgebyr.
  3. Ekspres levering indenfor 24 timer
    Koster vores leveringsgebyr med tillæg af 50 %.
  4. Levering i weekender og helligdage
    Koster vores leveringsgebyr med tillæg af 100 %.

Ovenstående leveringsmuligheder kan kun vælges, hvis de bestilte varer er på lager. Har vi, mod forventning, ikke møblerne på lager, vil der typisk gå 3-5 uger for at få møblerne hjem fra vores producenter og sende dem til dig. Hvis møblerne ikke er på lager, giver vi dig besked, når vi har fået en estimeret dato for, hvornår vi forventer at kunne levere til dig. Hvis leveringstidspunktet ikke passer dig, skal du blot give os besked, så vi kan aftale et nyt leveringstidspunkt.

Montering  

Du kan vælge at montere dine møbler selv eller lade vores montører gøre arbejdet. Såfremt du ønsker, at vores montører skal forestå dette, skal du henvende dig særskilt til Office2go vedrørende dette, hvor du vil modtage til bud på pris for den konkrete montering.

Fortrydelsesret

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.office2go.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, kan du vente med at fortryde dit køb til den følgende hverdag. Du skal selv betale for fragten tilbage til Office2go, hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten.
Når du modtager varen, må du gerne åbne pakken og afprøve varen, men du må ikke bruge den. Hvis den returnerede vare bærer præg af, at du har brugt den, og dermed ikke er i væsentligt samme mængde og stand, som du modtog den i, vil du selv skulle betale for den værdiforringelse, som den dårligere stand eller mængde har medført. Du mister altså ikke fortrydelsesretten, men skal betale for den skete værdiforringelse.
Du skal give besked til os, når du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Dette kan enten ske ved at kontakte os på telefon 88 82 70 05 eller skrive en mail til Info@office2go.dk. Du er forpligtet til at afsende din vare inden 14 dage, fra du har gjort os opmærksom på, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.

Hvis du fortryder dit køb, tilbagebetales købesummen naturligvis til dig ved overførsel til din bankkonto, dog returneres købesummen først, når vi har modtaget varen retur, og vi har haft lejlighed til at kontrollere, at den lever op til reglerne for fortrydelsesretten. Det er derfor vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis du sørger for at fyldestgørende informationer følger med pakken. Det vil sige, at du meget gerne må sørge for, at vedlægge kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkontoen, hvortil refusion skal foregå. Du kan også vedlægge kopi af evt. forudgående korrespondance du har haft med os, mv.

Bemærk venligst, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

 

Reklamationsret

Når du handler på www.office2go.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at hvis de købte varer ikke fungerer eller ikke har den kvalitet Office2go har givet udtryk for, kan Office2go tilbyde dig at reparere eller ombytte varen. Er hverken reparation eller ombytning mulig, kan Office2go tilbyde dig et afslag i prisen eller pengene tilbage. Det er ikke tale om fejl eller mangler ved produktet, hvis det er gået i stykker, fordi produktet er blevet brugt, samlet eller opbevaret forkert.

Du skal reklamere hurtigst muligt efter, du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Du mister retten til at reklamere, hvis du ikke har gjort dette to måneder efter, du har opdaget manglen ved varen.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du vil reklamere over et produkt, skal du indsende din vare til vores adresse:
Office2go ApS, Transformervej 29, 2860 Søborg. Du bedes kontakte os via Hjemmesiden www.office2go.dk.
Når du returnerer varen, bedes du angive følgende: Beskrivelse af fejl/mangel.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal returneres i forsvarlig emballage, og du bør sikre en kvittering for afsendelse, således at du kan dokumentere dine fragtomkostninger.

Ekstra tilfredshedsgaranti

Adm. Dir. Jacob Holm ønsker at modtage opkald fra kunder der synes vi har svigtet vores løfter om at gøre vore kunder tilfredse. Ring derfor trygt, når det drejer sig om stort eller småt i den retning: 24 42 11 32. Eller send en mail: Jacob@Office2go.dk

Persondatapolitik

Cookies (http://www.office2go.dk/cookiepolitik/)
Vi anvender cookies til at drive vores Webshop. Uden cookies ville det ikke være muligt. Ikke blot for os men for også for andre udbydere af ydelser på nettet- Vi anvender desuden cookies til kontinuerligt at forbedre vores sider og dermed levere en bedre oplevelse for dig.
Personoplysninger afgives aldrig til tredjepart, medmindre du selv udtrykkeligt giver samtykke hertil, og vi indsamler aldrig personoplysninger, uden at du selv har givet os disse oplysninger ved registrering, deltagelse i en undersøgelse eller lignende. Personoplysninger bruges kun til at gennemføre den service, som oplysningerne er indsamlet i forbindelse med.

Dine personlige oplysninger

For at du kan indgå en online aftale med www.office2go.dk, må du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:

  • Om du handler som privat eller virksomhed
  • Virksomhed (ikke ved privat køb)
  • Navn (att. person)
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse
  • Cvr. Nr.(hvis virksomhed)

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Office2go A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor Office2go A/S har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige på www.office2go.dk er adm. dir Jacob Holm. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Oplysninger afgivet til www.office2go.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Som registreret hos Office2go A/S har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Office2go A/S via e-mail info@office2go.dk.

Indirekte tab

Uanset eventuelle modstående vilkår i disse betingelser er Office2go ikke ansvarlig over for dig for hverken direkte eller indirekte tab, herunder tab af produktion, salg, fortjeneste, tid eller goodwill, medmindre det er forårsaget forsætligt eller groft uagtsomt. Office2Go’s samlede ansvar overfor dig er begrænset til værdien af det køb, som erstatningsansvaret relaterer sig til.

Tvister

Enhver tvist mellem parterne skal afgøres efter dansk ret, eksklusiv CISG og lovvalgsreglerne.